«Ісус навчив мене перетворювати воду на презентації»
Часто презентація – це дивний мікс з вихваляння, пафосу та банальностей.
Жанр не для слабких духом. Не всі доживають до кінця.
Тому нерідко всередині презентації можна почути, як якась знудьгована жіночка пошепки звертається до тебе: «Вибачте, а вино ще наливають?», або більш прозаїчне: «Дозвольте вийти».
То як оформити презентацію ефетивно та змістовно?
Зробити КОРИСТЬ та ВИГОДУ її головним, ключовим розділом.
Користь та вигода – найголовніше у презентації.
Зрозуміло ж, що клієнту потібен не товар, а вигоди, які він у собі несе?
Пилосос як такий нікому не потрібен, потрібен тільки засіб ліквідації пилу. Необхідно, щоб у будинку було чисто. Ось і все. Ось і головна вигода.
Сам пилосос займає місце в будинку, з’їдає електроенергію і коштує грошей… Тому покупець шукає найбільш компактний, зручний, продуктивний, надійний пилосос, та ще й за доступною ціною.
Тому під час побудови презентації детально розпишіть, яку конкретну вигоду несе в собі ваш товар/послуга. І не одну, а декілька.
Після цього вигоди слід підкріпити властивостями, щоб не бути голослівним.
- «Наш стілець має металеві ніжки».
– Ну і що?
- «Стілець із металевими ніжками прослужить довго».
– Оце зрозуміло!
Отже стрижнева формула для презентацій та переговорів:
користь та вигода + характеристика
Пропоную вправу: візьміть будь-який предмет (ваза, блокнот, термос тощо). І пропишіть про нього 5-6 пунктів по формулі «користь + характеристика».
Наприклад: з нашим термосом ви завжди будете мати під рукою теплу воду. Бо він надійно тримає температуру до 10 годин за рахунок подвійних стінок з повітряним прошарком між ними.
Коли це буде зроблено, спробуйте такі ж вигоди прописати про себе. Чим ви можете бути корисним? Якими характеристиками ви може це підтвердити?
Це, власне, основа самопрезентації, в тому числі під час співбесіди.
Звичайно, презентація складається не тільки з цього. Є ще з десяток важливих пунктів. Але цей – найголовніший.
Не проґавте його!
Пропонуємо на нашому сайті: